Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) (2013.01-???) 140km » 152071758775 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 4x4 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI

152071758775 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
17.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154076895650, 154077444599, 71758775, OC90

numer części:

152071758775

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]86
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuM 18x1,5
Średnica 1 [mm]71
Średnica 2 [mm]62
średnica zewnętrzna [mm]76,5
nr EAN8001063523125

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      MLS000530
FORD      5009285
FORD      5016786
OPEL      0650401
OPEL      650381
OPEL      650401
OPEL      96395221
OPEL      VOF93
PEUGEOT      1109A9
RENAULT      7701415070
SAAB      4502696
VAUXHALL      5650305
VAUXHALL      650381
VAUXHALL      650401
VAUXHALL      90510934
VAUXHALL      90510935
VAUXHALL      93156245
VAUXHALL      93156300
VAUXHALL      93156954
VAUXHALL      VOF93
CHEVROLET      93745067
CHEVROLET      94797406
CHEVROLET      96352845
CHEVROLET      96458873
CHEVROLET      96458873D
CHEVROLET      96879797
CHEVROLET      EC94797406
AC      01FBO027
AC      PF40
AC      PF51
AC      X93

Zastosowanie Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758775 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.