Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 120 (2007.01-2016.03) 120km » 153071760520 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii (vf7) 2.0 Hdi 120 (2007.01-2016.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760520 MAGNETI MARELLI

153071760520 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 153071760520
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703812490, 71760520, OC613

numer części:

153071760520

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]132
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuM 22X1,5
Średnica 1 [mm]72,5
Średnica 2 [mm]62
średnica zewnętrzna [mm]93,5
nr EAN8001063858814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760520 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      1109AG
CITROËN      1109AT
CITROËN      1109Z8
CITROËN      1606267580
FIAT      71749828
FIAT      8094864
IVECO      2995655
IVECO      500038753
MITSUBISHI      MK666096
MITSUBISHI      MK667378
PEUGEOT      1109AF
PEUGEOT      1109AT
PEUGEOT      1109Z7
PEUGEOT      1606267580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 153071760520 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760520 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.