Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI (2011.05-2018.09) 163km » 153071760682 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tdi (2011.05-2018.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760682 MAGNETI MARELLI

153071760682 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154070208780, 71760682, OX38D

numer części:

153071760682

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]167
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica 1 [mm]12
Średnica 2 [mm]26
nr EAN8001063784953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760682 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      5016966
MERCEDES-BENZ      6011800009
MERCEDES-BENZ      6011800109
MERCEDES-BENZ      6011800210
MERCEDES-BENZ      6011840025
MERCEDES-BENZ      6011840125
MERCEDES-BENZ      6011840210
MERCEDES-BENZ      A6011800009
MERCEDES-BENZ      A6011800109
MERCEDES-BENZ      A6011800210
MERCEDES-BENZ      A6011840025
MERCEDES-BENZ      A6011840125
VAUXHALL      93156614
SSANGYONG      6011800109
SSANGYONG      6611803009
AC      AC202
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 153071760682 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760682 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.