Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 153071760790 magneti marelli

Filtr oleju 153071760790 MAGNETI MARELLI

153071760790 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154070601649, 359002340410, 71760790, OX968D

numer części:

153071760790

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Średnica [mm] 90
Wysokość [mm] 63,5
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm] 20,5
nr EAN 8001063905518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760790 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 153071760790 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Filtr oleju 153071760790 producenta MAGNETI MARELLI

RENAULT

152095084R

MERCEDES-BENZ

2001800009, 2811800010, 2811800210, A2001800009, A2811800010, A2811800210

NISSAN

1520800Q1E, 1520900Q0F

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2001800009
MERCEDES-BENZ      2811800010
MERCEDES-BENZ      2811800210
MERCEDES-BENZ      A2001800009
MERCEDES-BENZ      A2811800010
MERCEDES-BENZ      A2811800210
NISSAN      1520800Q1E
NISSAN      1520900Q0F
RENAULT      152095084R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 153071760790 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760790 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.