Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH 46 83 mahle

Termostat układu chłodzenia TH 46 83 MAHLE

TH 46 83 Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TH 46 83
Termostat układu chłodzenia TH 46 83
TH 46 83
mahle TH 46 83 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
Termostat układu chłodzenia TH 46 83 mahle
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72366271, 72366272, 72366272AP

numer części:

TH 46 83

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4009026936405

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH 46 83 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C6, C8, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, FIAT ULYSSE, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 2.0/2.2D 03.06-

Termostat układu chłodzenia TH 46 83 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Termostat układu chłodzenia TH 46 83 producenta MAHLE

PEUGEOT

1336Z4

LAND ROVER

LR001312

CITROËN

1336Z4

FORD

1427919, 6G908A586AA, 6G9Q8A586AA

FIAT

9657182080

JAGUAR

C2S44028

numery OEM:
CITROËN      1336Z4
FIAT      9657182080
FORD      1427919
FORD      6G908A586AA
FORD      6G9Q8A586AA
JAGUAR      C2S44028
LANCIA      9657182080
PEUGEOT      1336Z4
LAND ROVER      LR001312
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH 46 83 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH 46 83 MAHLE:

Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.