Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TI 133 88D mahle

Termostat układu chłodzenia TI 133 88D MAHLE

TI 133 88D Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TI 133 88D
Termostat układu chłodzenia TI 133 88D
TI 133 88D
mahle TI 133 88D Termostat układu chłodzenia
251.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

70808596, 70808996, C.939.88

numer części:

TI 133 88D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192995127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 133 88D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV 2.5D/2.8D 02.00-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      05066808AA
CHRYSLER      05066808AB
CHRYSLER      05083288AA
CHRYSLER      49012024F
CHRYSLER      5066808AA
CHRYSLER      5066808AB
CHRYSLER      5083 288AA
CHRYSLER      K05066808AA
CHRYSLER      K05066808AB
CHRYSLER      K05083288AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 133 88D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 133 88D MAHLE:

2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.