Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TI 15 87 mahle

Termostat układu chłodzenia TI 15 87 MAHLE

TI 15 87 Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TI 15 87
Termostat układu chłodzenia TI 15 87
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

1.474.87, 70808326, 70808726

numer części:

TI 15 87

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192902453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 15 87 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI 1.6D/2.0/2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      03L121111AE
SEAT      03L121111AE
SKODA      03L121111AE
VOLKSWAGEN      03L121111AE
VAG      03L 121 111 AE

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 15 87 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 15 87 MAHLE:

2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.