Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TI 151 80 mahle

Termostat układu chłodzenia TI 151 80 MAHLE

TI 151 80 Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TI 151 80
Termostat układu chłodzenia TI 151 80
195.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

70808608, 70809008, G.1088.80

numer części:

TI 151 80

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 80
nr EAN 4250192900305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 151 80 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO; ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO; FIAT 500X 1.2-2.0D 05.08-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55215006
CHRYSLER      00K04892642AC
CHRYSLER      04892642AC
CHRYSLER      04892642AD
CHRYSLER      55215006
CHRYSLER      K04892642AC
CHRYSLER      K04892642AD
FIAT      0000055250168
FIAT      00K04892642AB
FIAT      55215006
FIAT      55250168
FIAT      K04892642AB
LANCIA      55215006
JEEP      55215006
JEEP      K04892642AC
JEEP      K04892642AD

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 151 80 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 151 80 MAHLE:

2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.