Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TI 153 88 mahle

Termostat układu chłodzenia TI 153 88 MAHLE

TI 153 88 Termostat układu chłodzenia MAHLE
307.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

70808614, 70809014, G.804.88

numer części:

TI 153 88

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
nr EAN 4250192995417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 153 88 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: FIAT PANDA; OPEL AGILA, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, TIGRA; SUZUKI IGNIS II, SWIFT III 1.3D 06.03-
numery OEM:
FIAT      55182499
FIAT      55199402
FIAT      93177343
FIAT      93193581
OPEL      1338841
OPEL      47 08 757
OPEL      55182499
OPEL      55224023
OPEL      6338022
OPEL      93177343
OPEL      93193581
OPEL      95526244
SUBARU      1769084E50
SUZUKI      17690-84E50
SUZUKI      1769084E50000
SUZUKI      1769084E51
SUZUKI      1769084E51000
SUZUKI      1769086J00000
SUZUKI      17690M86J00
SUZUKI      17690M86J00000
VAUXHALL      55182499
VAUXHALL      55224023
VAUXHALL      93177343
VAUXHALL      93193581
VAUXHALL      95526244

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 153 88 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 153 88 MAHLE:

2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.