Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Land Rover DISCOVERY IV (L319) 5.0 V8 4x4 (2009.09-2018.12) 375km » TI 64 87D mahle
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery Iv (l319) 5.0 V8 4x4 (2009.09-2018.12) 375km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TI 64 87D MAHLE

TI 64 87D Termostat układu chłodzenia MAHLE
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

70808519, 70808919, C.468.87

numer części:

TI 64 87D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4250192993932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 64 87D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: FIAT PREMIO, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA DEDRA 1.4/1.5/1.6 03.85-06.06
numery OEM:
FIAT      0000007581200
FIAT      0007581635
FIAT      7581200
FIAT      7581201
FIAT      7581635
FIAT      758201
LANCIA      7581200
LANCIA      7581201

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 64 87D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 64 87D MAHLE:

2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.