Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 123 95D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 123 95D MAHLE

TX 123 95D Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TX 123 95D
Termostat układu chłodzenia TX 123 95D
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72389276, 72389277

numer części:

TX 123 95D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4009026952191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 123 95D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q5, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE 1.8-2.0H 09.04-07.19
numery OEM:
AUDI      06J121113
AUDI      06J121113A
SEAT      06J121113
SEAT      06J121113A
SKODA      06J121113
SKODA      06J121113A
VOLKSWAGEN      06J121113
VOLKSWAGEN      06J121113A
VAG      06J121113
VAG      06J121113A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 123 95D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 123 95D MAHLE:

2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.