Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT (2022-???) 269km » TX 202 90D mahle
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) E-transit (2022-???) 269km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TX 202 90D MAHLE

TX 202 90D Termostat układu chłodzenia MAHLE
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72409632, 72409633

numer części:

TX 202 90D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4009026958704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 202 90D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (90°C) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 I, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, XC90 I, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV 2.0-2.9 05.98-12.18
numery OEM:
VOLVO      30713572
VOLVO      31319608
VOLVO      31355150
VOLVO      31363877
VOLVO      31368377
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 202 90D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 202 90D MAHLE:

2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.