Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda 323 C V (BA) 1.5 16V (BA11) (1994.08-1998.09) 88km » TX 64 82 mahle
wybrany samochód: 
Mazda 323 C V (ba) 1.5 16v (ba11) (1994.08-1998.09) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TX 64 82 MAHLE

TX 64 82 Termostat układu chłodzenia MAHLE
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

6.301.82, 70808393, 70808793

numer części:

TX 64 82

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rok prod. do199508
Temperatura otwarcia [°c]82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
nr EAN4250192917822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 64 82 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK, CHRYSLER VOYAGER II, DAIHATSU CHARMANT, CUORE I, CUORE II, CUORE III, CUORE IV, CUORE VI, FEROZA 0.6-3.3 04.69-
numery OEM:
DAIHATSU      17570-74001
DAIHATSU      90916-03040-000
HONDA      19300-PA0-003
HONDA      19300-PB2-003
HONDA      19300-PB2-004
HONDA      19300-PB2-013
HONDA      19300-PB2-014
HONDA      19300-PB2-023
HONDA      19300-PB2-024
MAZDA      HE 41 99 162 A
MAZDA      HE41-15-171
MAZDA      HE41-99-152
MAZDA      HE41-99-152A
MAZDA      HE41-99-152B
MAZDA      HE41-99-152C
MAZDA      HE41-99-152D
MITSUBISHI      MD 001370
MITSUBISHI      MD 005-371
MITSUBISHI      MD 005317
MITSUBISHI      MD 005470
MITSUBISHI      MD 008086
MITSUBISHI      MD 075460
MITSUBISHI      MD 117759
MITSUBISHI      MD 126168
MITSUBISHI      MD 972905
MITSUBISHI      MD 972908
MITSUBISHI      MD 997 219
MITSUBISHI      MD 997217
MITSUBISHI      MD 997220
MITSUBISHI      MD 997602
MITSUBISHI      MD 997603
MITSUBISHI      MD 997607
MITSUBISHI      MD-997680
SUZUKI      1757074001
SUZUKI      17570A74001
SUZUKI      17600-83821-000
SUZUKI      1760060810
SUZUKI      1760060811
SUZUKI      1760060812
SUZUKI      1760060813
SUZUKI      1760083810
SUZUKI      1760083820
SUZUKI      1760083821
SUZUKI      1760083822
SUZUKI      1760085830
SUZUKI      1760085831
SUZUKI      1767056B00
SUZUKI      1767073000
SUZUKI      1767073020
SUZUKI      1767073021
SUZUKI      1767074001
SUZUKI      1767083000
SUZUKI      1767083010
TOYOTA      90916-03027
TOYOTA      90916-3027
TOYOTA      90916-3055

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 64 82 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 64 82 MAHLE:

Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.