Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 77 88D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 77 88D MAHLE

TX 77 88D Termostat układu chłodzenia MAHLE
70.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

6.700.88, 6.700.88.300, 70808417, 70808817

numer części:

TX 77 88D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192945580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 77 88D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: JAGUAR X-TYPE I; TOYOTA CRESSIDA, CROWN, DYNA 100, DYNA 150, HIACE III, HIACE IV, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, LAND CRUISER, TOYOACE 1.5-3.4D 04.80-04.14
numery OEM:
AUDI      J9091603099
AUDI      J9091654010
JAGUAR      JDE1275
TOYOTA      16340-54010
TOYOTA      90916-03043
TOYOTA      90916-03062
TOYOTA      90916-03072
TOYOTA      90916-03099
TOYOTA      90916-03106
TOYOTA      90916-03126
TOYOTA      90916-03142
TOYOTA      90916-54010
VAG      J90 916 030 99
VAG      J9091654010

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 77 88D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 77 88D MAHLE:

2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.