Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo S70 (874) 2.4 AWD (1999.04-2000.09) 170km » 130278 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo S70 (874) 2.4 Awd (1999.04-2000.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA BMW 5 F10 530 I 11- 130278 MAXGEAR

130278 CEWKA ZAPŁONOWA BMW 5 F10 530 I 11- MAXGEAR
maxgear 130278
CEWKA ZAPŁONOWA BMW 5 F10 530 I 11- 130278
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130278

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaZ końcowym stopniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA BMW 5 F10 530 I 11- 130278 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA BMW 5 F10 530 I 11-
numery OEM:
BMW      12 13 7 559 842
BMW      12 13 7 562 745
BMW      12 13 7 571 644
BMW      12 13 7 582 627
BMW      12 13 7 594 935
BMW      12 13 7 638 477

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA BMW 5 F10 530 I 11- 130278 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.