Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 140108 maxgear

CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- 140108 MAXGEAR

140108 CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- MAXGEAR
maxgear 140108
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

140108

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- 140108 MAXGEAR

CHĂşODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02-

CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- 140108 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- 140108 producenta MAXGEAR

AUDI

7L6422885A, 7L6422885B, 7L6422885E

VOLKSWAGEN

7L6422885A, 7L6422885B, 7L6422885E

numery OEM:
AUDI      7L6422885A
AUDI      7L6422885B
AUDI      7L6422885E
VOLKSWAGEN      7L6422885A
VOLKSWAGEN      7L6422885B
VOLKSWAGEN      7L6422885E

Zastosowanie CHŁODNICA OLEJU VW TOUAREG 4.2FSI 02- 140108 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.