Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E 20V (1988.08-1991.07) 170km » 18-0239 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.3 E 20v (1988.08-1991.07) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kołnierz płynu chłodzącego 18-0239 MAXGEAR

18-0239 Kołnierz płynu chłodzącego MAXGEAR
maxgear 18-0239
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

18-0239

numer części:

18-0239

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,2169
Szerokość opakowania [cm]12
Wysokość opakowania [cm]13,2
Głębokość opakowania [cm]13
nr EAN5901619518779
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kołnierz płynu chłodzącego 18-0239 MAXGEAR

KRËCIEC UKúADU CHúODZENIA BMW WODNY E81/87 118/120B+D/ E90 316-320I
numery OEM:
BMW      11 51 7 506 576
BMW      11 51 7 572 859
BMW      7 506 576
BMW      7 572 859

Zastosowanie Kołnierz płynu chłodzącego 18-0239 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Kołnierz płynu chłodzącego 18-0239 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.