Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Rover 200 coupe (XW) 220 GSi (1994.05-1999.06) 136km » 18-0415 maxgear
wybrany samochód: 
Rover 200 Coupe (xw) 220 Gsi (1994.05-1999.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 18-0415 MAXGEAR

18-0415 Korpus termostatu MAXGEAR
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

18-0415

numer części:

18-0415

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Ogrzewanie/chłodzeniez dwoma złączami termoprzekaźnika
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Sposób montażumontowany wcześniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pokrywą
Liczba czujników1
Materiał obudowyGFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
nr EAN5901619569894

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 18-0415 MAXGEAR

KRËCIEC UKúADU CHúODZENIA VW 1,4 POLO/LUPO
numery OEM:
SEAT      032 121 111Q
VOLKSWAGEN      032 121 111Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu 18-0415 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu 18-0415 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.