Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 18-0422 maxgear

Termostat układu chłodzenia 18-0422 MAXGEAR

18-0422 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0422

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619569962

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0422 MAXGEAR

TERMOSTAT BMW E60-E66

Termostat układu chłodzenia 18-0422 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

Numery OE Termostat układu chłodzenia 18-0422 producenta MAXGEAR

BMW

0150976, 0304425, 11537502779, 11530150976, 11530304425, 11537586885, 7502779, 7586885

ROLLS-ROYCE

0150976, 11530150976, 11530304425, 11537502779, 11537586885, 7502779

numery OEM:
BMW      0150976
BMW      0304425
BMW      11 53 7 502 779
BMW      11530150976
BMW      11530304425
BMW      11537586885
BMW      7502779
BMW      7586885
ROLLS-ROYCE      0150976
ROLLS-ROYCE      11530150976
ROLLS-ROYCE      11530304425
ROLLS-ROYCE      11537502779
ROLLS-ROYCE      11537586885
ROLLS-ROYCE      7502779
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0422 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0422 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.