Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 18-0652 maxgear

OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 MAXGEAR

18-0652 OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 MAXGEAR
maxgear 18-0652
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0652

producent:

MAXGEAR

Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez termostatu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 MAXGEAR

OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08

OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 producenta MAXGEAR

AUDI

078121121K

VOLKSWAGEN

078121121K

SKODA

078121121K

numery OEM:
AUDI      078 121 121K
SKODA      078 121 121K
VOLKSWAGEN      078 121 121K
zamienniki:
V10-0968
brak
VAICO
8071
brak
BIRTH

Zastosowanie OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OBUDOWA TERMOSTATU VW PASSAT 2,4/2,7/2,8 96-08 18-0652 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.