Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro (1996.12-2003.05) 150km » 18-0843 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 (8l1) 1.8 T Quattro (1996.12-2003.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT VW 87C (WKŁAD) 18-0843 MAXGEAR

18-0843 TERMOSTAT VW 87C (WKŁAD) MAXGEAR
maxgear 18-0843
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0843

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT VW 87C (WKŁAD) 18-0843 MAXGEAR

TERMOSTAT VW 87C (WKĂşAD)
numery OEM:
SEAT      03C 121 026 M
SEAT      03C 121 110 AA
SEAT      03C 121 110 J
SEAT      03C 121 111 AE
SEAT      03C 121 111 AE SK
SEAT      03C 121 111 M
SEAT      3C 121 026 M
SEAT      3C 121 110 AA
SEAT      3C 121 110 J
SEAT      3C 121 111 M
SKODA      03C 121 026 M
SKODA      03C 121 110 AA
SKODA      03C 121 110 J
SKODA      03C 121 111 AE
SKODA      03C 121 111 AE SK
SKODA      3C 121 026 M
SKODA      3C 121 110 AA
SKODA      3C 121 110 J
VOLKSWAGEN      03C 121 026 M
VOLKSWAGEN      03C 121 110 AA
VOLKSWAGEN      03C 121 110 J
VOLKSWAGEN      03C 121 111 AE
VOLKSWAGEN      03C 121 111 AE SK
VOLKSWAGEN      03C 121 111 M
VOLKSWAGEN      3C 121 026 M
VOLKSWAGEN      3C 121 110 AA
VOLKSWAGEN      3C 121 110 J
VOLKSWAGEN      3C 121 111 M

Zastosowanie TERMOSTAT VW 87C (WKŁAD) 18-0843 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT VW 87C (WKŁAD) 18-0843 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.