Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 180846 maxgear

TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 MAXGEAR

180846 TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- MAXGEAR
maxgear 180846
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

180846

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sprężyną

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 MAXGEAR

TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15-

TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

2762000015, 2762000115, 2762000515, A2762000015, A2762000115, A2762000515

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      276 200 00 15
MERCEDES-BENZ      276 200 01 15
MERCEDES-BENZ      276 200 05 15
MERCEDES-BENZ      A 276 200 00 15
MERCEDES-BENZ      A 276 200 01 15
MERCEDES-BENZ      A 276 200 05 15
zamienniki:
V30-99-2272
brak
VEMO

Zastosowanie TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT DB 97C M274 VITO 2,0 14-/ GLC 2,0 15- 180846 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.