Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-0824 maxgear

Bęben hamulcowy 19-0824 MAXGEAR

19-0824 Bęben hamulcowy MAXGEAR
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-0824

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica bębna hamulcowego 200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 53,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 242
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 67
Wzór otworów/Ilość otworów 04/05
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 201
Ciężar [kg] 3,58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 26,3
Szerokość opakowania [cm] 25,9
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0086 0 1
nr EAN 5907558539752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-0824 MAXGEAR

BĘBEN HAM. OPEL T. ASTRA/KADET 200X53/LANOS Z ABS BEZ PIASTY
numery OEM:
OPEL      568039
OPEL      568054
OPEL      568057
OPEL      90105445
OPEL      91024352
VAUXHALL      90105445
VAUXHALL      90168958
DAEWOO      95175281
DAEWOO      96175281

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-0824 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-0824 MAXGEAR:

2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.