Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 6.0 W12 quattro (2001.01-2002.09) 420km » 19-0832 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 6.0 W12 Quattro (2001.01-2002.09) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-0832 MAXGEAR

19-0832 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-0832
Bęben hamulcowy 19-0832
19-0832
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-0832

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm]219
Śr. wewn. bębna ham. [mm]185
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]186,8
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]36,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]53
Średnica otworu centrującego [mm]59
Ø rozmieszczenia otworów [mm]98
Ilość otworów4
Wymagana ilość2
nr EAN5907558539837

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-0832 MAXGEAR

BĘBEN HAM. FIAT T. UNO/CINQUECENTO
numery OEM:
FIAT      4379680
FIAT      5974792
FIAT      7777842
SEAT      SE-022165201A

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-0832 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-0832 MAXGEAR:

2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.