Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 (1978.08-1983.02) 85km » 19-3703 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 (1978.08-1983.02) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-3703 MAXGEAR

62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3703

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Liczba otworów do mocowania4
Liczba otworów do mocowania1
Szerokość [mm]38,0
Grubość [mm]66,5
Średnica wewnętrzna [mm]200,0
średnica zewnętrzna [mm]232,0
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]202
Strona zabudowyOś tylna
Ciężar [kg]3,87
Średnica otworu centrującego [mm]60
nr EAN5903766333250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-3703 MAXGEAR

B╩BEN HAM. SUZUKI T. IGNIS 1,3-1,5 03-08 BEZ PIASTY
numery OEM:
SUZUKI      43511-86G10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-3703 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-3703 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.