Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 274 |
maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm] | 232 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 48 |
Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 63 |
Liczba otworów | 5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 60 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 105 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez piasty koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez sworznia mocującego koła |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 230 |
Dodatkowe informacje o produkcie BĘBEN HAM. CHEVROLET T. AVEO 1,2-1,8 11- 19-3713 MAXGEAR
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
95224012
CHEVROLET | 95224012 |
Zastosowanie BĘBEN HAM. CHEVROLET T. AVEO 1,2-1,8 11- 19-3713 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o BĘBEN HAM. CHEVROLET T. AVEO 1,2-1,8 11- 19-3713 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.