Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro (2019.11-???) 367km » 19-3718 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 55 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 367km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

BĘBEN HAM. ISUZU T. D-MAX 2,5 CRDI 12- 19-3718 MAXGEAR

153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3718

producent:

MAXGEAR

dla numeru OE8-98061-813-0
Strona zabudowyOś tylna
maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm]296,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm]66
Całkowita wysokość bębna hamulca [mm]81
Liczba otworów6
Średnica otworu centrującego [mm]101
Ø rozmieszczenia otworów [mm]140
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]295
Liczba otworów do mocowania1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie BĘBEN HAM. ISUZU T. D-MAX 2,5 CRDI 12- 19-3718 MAXGEAR

B╩BEN HAM. ISUZU T. D-MAX 2,5 CRDI 12-
numery OEM:
ISUZU      8-98061-813-0
ISUZU      8-98061-813-1
zamienniki:
104050
brak
KAMOKA
56-09-904
brak
ASHIKA
TA-904
brak
JAPANPARTS
251405
brak
NK
237060
brak
VALEO
C69003ABE
brak
ABE
8DT 355 302-661
brak
HELLA
MBD374
brak
MINTEX
J3409004
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TA-904C
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie BĘBEN HAM. ISUZU T. D-MAX 2,5 CRDI 12- 19-3718 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o BĘBEN HAM. ISUZU T. D-MAX 2,5 CRDI 12- 19-3718 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.