Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2011.05-2018.09) 204km » 26-0114 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2011.05-2018.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0114 MAXGEAR

26-0114 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-0114
Filtr oleju 26-0114
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-917

numer części:

26-0114

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 6/1
Wysokość [mm]65
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]54
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]1,0
nr EAN5907558504682

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0114 MAXGEAR

FILTR OLEJU DAEWOO TICO/MATIZ/AVEO/SPARK 0,8/1,0/SWIFT/ALTO/BALENO/SPLASH/SX4/AGILA/CHARADE/FEROZA/TERIOS/CUORE 1,0-1,3 ĂŽR.66
numery OEM:
DAIHATSU      15601-87107
DAIHATSU      15601-87107-000
DAIHATSU      15601-87107-LOC
DAIHATSU      15601-87204
DAIHATSU      15601-87204-000
DAIHATSU      15601-87700
DAIHATSU      15601-87703
DAIHATSU      15601-87703-000
DAIHATSU      15601-87704
DAIHATSU      15601-97202
NISSAN      15208-4A00A
OPEL      4708878
OPEL      4711189
OPEL      93167825
OPEL      93193705
OPEL      95599746
SUZUKI      16510-60B11
SUZUKI      16510-60B11-000
SUZUKI      16510-81420
SUZUKI      16510-81420-000
SUZUKI      16510-82701
SUZUKI      16510-82701-000
SUZUKI      16510-82702
SUZUKI      16510-82702-000
SUZUKI      16510-82703
SUZUKI      16510-82703-000
SUZUKI      16510-83010
SUZUKI      16510-83010-000
SUZUKI      16510M68K00
SUZUKI      16510M68K00000
TOYOTA      15601-87204
VOLVO      8614737
VOLVO      861474-5
DAEWOO      25 183 779
DAEWOO      96 565 412
DAEWOO      96 570 765
PROTON      1651061J00000
CHANGAN (CHANA)      1012010-01
FAW-VW      15601-BZ021
HAFEI      465Q-1017950
CHERY      372-1012010
CHERY      465Q-1017950
FAW TOYOTA      106501
CHANGAN SUZUKI      16510-82703
CHANGAN SUZUKI      16510-C82703

Zastosowanie Filtr oleju 26-0114 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0114 MAXGEAR:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.