Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0270 maxgear

Filtr oleju 26-0270 MAXGEAR

26-0270 Filtr oleju MAXGEAR
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-927

numer części:

26-0270

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Wysokość [mm] 79
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dwoma zaworami zwrotnymi
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,5
nr EAN 5907558514865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0270 MAXGEAR

FILTR OLEJU FIAT SC/CC 0,9/ALFA/LANCIA/SEAT WYS. 85MM
numery OEM:
FIAT      4434791
FIAT      4469396
FIAT      4469397
FIAT      4469398
FIAT      4469399
FIAT      4469400
FIAT      46805828
FIAT      510313
FIAT      510889
FIAT      530388
FIAT      534372
FIAT      5939832
FIAT      60504569
FIAT      60797030
FIAT      71736162
FIAT      7724167
FORD      5009 087
FORD      5011 997
FORD      5017 811
RENAULT      77 01 415 054
VAG      000 393 6608
VAG      000 396 3373
VAG      SE 020 030 288 A
VAG      SE 028 030 288 A
VAG      XE 028 030 288 A

Zastosowanie Filtr oleju 26-0270 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0270 MAXGEAR:

2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.