Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0577 maxgear

Filtr oleju 26-0577 MAXGEAR

26-0577 Filtr oleju MAXGEAR
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1009

numer części:

26-0577

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 121
Wymiar gwintu M 26 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 88
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,0
nr EAN 5901619506417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0577 MAXGEAR

FILTR OLEJU MAZDA 2,0D
numery OEM:
DAIHATSU      15601-87305-000
DAIHATSU      15601-87308
DAIHATSU      15601-87309
ISUZU      1012160DL
ISUZU      5-87310442-0
ISUZU      8-94340-697-0
ISUZU      8-94340-697-1
ISUZU      8-94360-427-0
ISUZU      8-94360-427-1
ISUZU      8-94360-4271-1
ISUZU      8-94360-4271-N
ISUZU      8-97021-576-0
ISUZU      894217272
MAZDA      1560-187308
MAZDA      R F71-14302
MAZDA      R F71-1H302
MAZDA      R FY0-14302
MAZDA      RFT1-1A-302
MAZDA      RFY4-14302
MITSUBISHI      MD 110920
MITSUBISHI      MD 336080
OPEL      650391
SUZUKI      16510-78E00
SUZUKI      16510-78E00-000
SUZUKI      16516-78E00
SUZUKI      16516-78E00-000
SUZUKI      16516-78E01
SUZUKI      16516-78E01-000
KIA      OK672-13-850
MAHINDRA      006000789B91

Zastosowanie Filtr oleju 26-0577 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0577 MAXGEAR:

2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.