Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Wysokość [mm] | 111 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 23 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 | |
nr EAN | 5901619538494 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0793 MAXGEAR
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1520800Q1G, 1520900Q0D, 1520900Q0G, 1520900Q0H, 1520900Q0K, 1520900Q0L
4407115, 4420403
152083323R, 152092962R, 152093920R, 152095219R, 152098580R, 152094543R, 7701070114, 7701478538, 8660003043
6221800000, 6221800009, 6221840200, 6991840200, A6221800009, A6221840200, A6991840200
6000619752
FIAT | 6000619752 | |
MERCEDES-BENZ | 622 180 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | 622 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | 622 184 02 00 | |
MERCEDES-BENZ | 699 184 02 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 622 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 622 184 02 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 699 184 02 00 | |
NISSAN | 15208-00Q1G | |
NISSAN | 15209-00Q0D | |
NISSAN | 15209-00Q0G | |
NISSAN | 15209-00Q0H | |
NISSAN | 15209-00Q0K | |
NISSAN | 15209-00Q0L | |
OPEL | 4407115 | |
OPEL | 4420403 | |
RENAULT | 15 20 833 23R | |
RENAULT | 15 20 929 62R | |
RENAULT | 15 20 939 20R | |
RENAULT | 15 20 952 19R | |
RENAULT | 15 20 985 80R | |
RENAULT | 15 209 45 43R | |
RENAULT | 77 01 070 114 | |
RENAULT | 77 01 478 538 | |
RENAULT | 86 60 003 043 | |
VAUXHALL | 93168068 | |
VAUXHALL | 95517366 |
Zastosowanie Filtr oleju 26-0793 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0793 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.