Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Isuzu N (6th Generation) NLR 88 (2021-???) 150km » 26-0873 maxgear
wybrany samochód: 
Isuzu N (6th Generation) Nlr 88 (2021-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0873 MAXGEAR

26-0873 Filtr oleju MAXGEAR
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1373

numer części:

26-0873

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 7
Wysokość [mm]79
Wymiar gwintu3/4-16 UNF-1B
średnica zewnętrzna [mm]76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dwoma zaworami zwrotnymi
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]2,0
nr EAN5901619599754

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0873 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW 1,2/1,4TSI 09- A1,A3, SEAT IBIZA IV, LEON, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, YETI, SUPERB II, VW PASSAT, TIGUAN, EOS, GOLF VI
numery OEM:
VAG      03C 115 561 D
VAG      03C 115 561 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-0873 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0873 MAXGEAR:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.