Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-1433 maxgear

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR

26-1433 Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła MAXGEAR
maxgear 26-1433
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-1433

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj filtra z pokrywą obudowy
Rodzaj napędu Napęd na wszystkie koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Kształt cylindryczny
Ograniczenia producenta HALDEX Gen. II
nr EAN 5902659794154

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW A3/ALTEA/OCTAVIA/GOLF/PASSAT/TRANSPORTER MECHANIZM RÓŻNICOWY 1,8-3,6 03-

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 producenta MAXGEAR

SKODA

02D598574

VOLKSWAGEN

02D598574

AUDI

02D598574

SEAT

02D598574

numery OEM:
AUDI      02D 598 574
SEAT      02D 598 574
SKODA      02D 598 574
VOLKSWAGEN      02D 598 574
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.