Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Daewoo TICO (KLY3) 0.8 (1995.02-2000.12) 48km » 26-1433 maxgear
wybrany samochód: 
Daewoo Tico (kly3) 0.8 (1995.02-2000.12) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR

26-1433 Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła MAXGEAR
maxgear 26-1433

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-1433

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj filtraz pokrywą obudowy
Rodzaj napęduNapęd na wszystkie koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Kształtcylindryczny
Ograniczenia producentaHALDEX Gen. II
nr EAN5902659794154

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW A3/ALTEA/OCTAVIA/GOLF/PASSAT/TRANSPORTER MECHANIZM R˻NICOWY 1,8-3,6 03-
numery OEM:
AUDI      02D 598 574
SEAT      02D 598 574
SKODA      02D 598 574
VOLKSWAGEN      02D 598 574
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.