Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Rodzaj filtra | z pokrywą obudowy | |
Rodzaj napędu | Napęd na wszystkie koła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | ||
Kształt | cylindryczny | |
Ograniczenia producenta | HALDEX Gen. II | |
nr EAN | 5902659794154 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
02D598574
02D598574
02D598574
02D598574
AUDI | 02D 598 574 | |
SEAT | 02D 598 574 | |
SKODA | 02D 598 574 | |
VOLKSWAGEN | 02D 598 574 |
Zastosowanie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 26-1433 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.