Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Tata (telco) INDIGO (4_V2) 1.4 TD (2003.07-???) 71km » 26-1519 maxgear
wybrany samochód: 
Tata (telco) Indigo (4_v2) 1.4 Td (2003.07-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-1519 MAXGEAR

26-1519 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-1519
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-608

numer części:

26-1519

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]146
Średnica wewnętrzna [mm]20
średnica zewnętrzna [mm]57
Średnica zewnętrzna 1 [mm]57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
nr EAN5903364313296

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1519 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB E-KLASA W221/S-KLASA C216 2011-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      133 184 00 25
MERCEDES-BENZ      176 180 08 00
MERCEDES-BENZ      A 133 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 176 180 08 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1519 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1519 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.