Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Jaguar F-PACE (X761) 2.0 P400e Plug-in Hybrid (2020.10-???) 404km » 26-1533 maxgear
wybrany samochód: 
Jaguar F-pace (x761) 2.0 P400e Plug-in Hybrid (2020.10-???) 404km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-1533 MAXGEAR

26-1533 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-1533
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-871

numer części:

26-1533

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]123
średnica zewnętrzna [mm]61
Średnica 1 [mm]23,5
nr EAN5903364313432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1533 MAXGEAR

FILTR OLEJU OPEL CASCADA, INSIGNIA, ZAFIRA C 2,0 D 14-
numery OEM:
OPEL      55595505
OPEL      650212
OPEL      95528277
VAUXHALL      55595505
VAUXHALL      95528277
CHEVROLET      55 595 505
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1533 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1533 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.