Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-1657 maxgear

Filtr oleju 26-1657 MAXGEAR

26-1657 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-1657
Filtr oleju 26-1657
10.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-2007

numer części:

26-1657

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 65,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 83,5
Średnica wewnętrzna [mm] 25,7
nr EAN 5903364343088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-1657 MAXGEAR

FILTR OLEJU FORD 1,4-1,6TDCI/CITROEN/PEUGEOT 1,4-1,6HDI WYKONANIE ALTERNATYWNE

Filtr oleju 26-1657 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Filtr oleju 26-1657 producenta MAXGEAR

FORD

1147685, 1254385, 1359941, 2S6Q6714AA, 2S6Q6714AB

CITROËN

1109AY, 1109T3

PEUGEOT

1109AY, 1109S5

MAZDA

Y10114302

VOLVO

30735878

SUZUKI

1651073J00, 1651073J00000, 1651073J01, 1651073J01000, 1651073J02, 1651073J02000

TOYOTA

SU00100741

FIAT

9467565780

MINI

11427805978

numery OEM:
CITROËN      1109.AY
CITROËN      1109.T3
FIAT      9467565780
FORD      1 147 685
FORD      1 254 385
FORD      1 359 941
FORD      2S6Q-6714-AA
FORD      2S6Q-6714-AB
MAZDA      Y101-14-302
PEUGEOT      1109.AY
PEUGEOT      1109.S5
SUZUKI      16510-73J00
SUZUKI      16510-73J00-000
SUZUKI      16510-73J01
SUZUKI      16510-73J01-000
SUZUKI      16510-73J02
SUZUKI      16510-73J02-000
TOYOTA      SU001-00741
VOLVO      30735878
MINI      11 42 7 805 978
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 26-1657 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-1657 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.