Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2090 maxgear

FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17-> 26-2090 MAXGEAR

26-2090 FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17-> MAXGEAR
maxgear 26-2090
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2090

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]124
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]55
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17-> 26-2090 MAXGEAR

FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17->
numery OEM:
BMW      11 42 8 593 186

Zastosowanie FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17-> 26-2090 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU BMW 1 19->,2 17->,X1 17->,X2 18->,MINI III 17-> 26-2090 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.