Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-2096 maxgear

FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 MAXGEAR

26-2096 FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 MAXGEAR
maxgear 26-2096
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-2096

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm]116
średnica zewnętrzna [mm]65
Rodzaj filtraWkład filtra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 MAXGEAR

FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10

FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 producenta MAXGEAR

CHRYSLER

05080244AA, 05080244AB, 5080244AA, 5080244AB

numery OEM:
CHRYSLER      05080 244AA
CHRYSLER      05080 244AB
CHRYSLER      5080 244AA
CHRYSLER      5080 244AB

Zastosowanie FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU CHRYSLER PT CRUISER 03.02-12.10 26-2096 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.