Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 27-0519 maxgear

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 MAXGEAR

27-0519 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MAXGEAR
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-0519

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 38
System hamulcowy BOSCH
Zestaw pełny 
dla numeru OE 77365114
nr EAN 5902659723208

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. CITROEN T.

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 producenta MAXGEAR

ALFA ROMEO

77364989, 77364990, 77364991, 77364992

FORD

1356387, 1356388, 1356393, 1356394, 1500121, 1504905, 1504906, 1504907, 4S712552AA, 4S712552AB, 4S712552BA, 4S712552BB, 4S712553AA, 4S712553AB, 4S712553BA, 4S712553BB, RM4S712552AB, RM4S712553AB, RM4S712553BB

JAGUAR

C2S38059, C2S3806, C2S46538, C2S48014

numery OEM:
ALFA ROMEO      77364989
ALFA ROMEO      77364990
ALFA ROMEO      77364991
ALFA ROMEO      77364992
CHRYSLER      77365114
CHRYSLER      77365115
FORD      1 356 387
FORD      1 356 388
FORD      1 356 393
FORD      1 356 394
FORD      1 500 121
FORD      1 504 905
FORD      1 504 906
FORD      1 504 907
FORD      4S71 2552 AA
FORD      4S71 2552 AB
FORD      4S71 2552 BA
FORD      4S71 2552 BB
FORD      4S71 2553 AA
FORD      4S71 2553 AB
FORD      4S71 2553 BA
FORD      4S71 2553 BB
FORD      RM4S712552AB
FORD      RM4S712553AB
FORD      RM4S712553BB
JAGUAR      C2S38059
JAGUAR      C2S3806
JAGUAR      C2S46538
JAGUAR      C2S48014
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 27-0519 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu