Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Volvo V90 II Kombi (235) T6 Plug-In Hybrid AWD (2021.04-???) 253km » 30-0018 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo V90 Ii Kombi (235) T6 Plug-in Hybrid Awd (2021.04-???) 253km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 30-0018 MAXGEAR

30-0018 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
maxgear 30-0018
174.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1351731/MG

numer części:

30-0018

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]167,2
MateriałGuma / metal
Ilość otworów3
Ciężar [kg]2,420
Ilość żeber5
Parametr6PK
nr EAN5907558528480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0018 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO FORD
numery OEM:
FORD      1 124 891
FORD      1 151 394
FORD      1 226 637
FORD      1 226 638
FORD      1 329 203
FORD      1 329 205
FORD      1 349 993
FORD      1 351 731
FORD      1 491 748
FORD      1 594 853
JAGUAR      JDE10108
FORD USA      1S7Q6B319AB
FORD USA      1S7Q6B319AC
FORD USA      1S7Q6B319BA
FORD USA      1S7Q6B319BB
FORD USA      4C1Q6B319C1A
FORD USA      4C1Q6B319C1B
FORD USA      4C1Q6B319DA
FORD USA      4C1Q6B319DB
FORD USA      4C1Q6B319DC

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0018 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.