Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.8 FSI quattro (2011.05-2015.04) 204km » 40-0287 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.8 Fsi Quattro (2011.05-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR

40-0287 Łożyskowanie MAXGEAR
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

40-0287

numer części:

40-0287

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko
Ciężar [kg]0,49
nr EAN5901619593547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. VW A4 00- /A6 05-
numery OEM:
AUDI      4B0 151 399 L
AUDI      4B0 399 151 K
AUDI      4B0 399 151 L
AUDI      4B0 399 151 M
AUDI      4B0 399 151 S
AUDI      8E0 399 151 D
SKODA      4B0 151 399 L
SKODA      4B0 399 151 K
SKODA      4B0 399 151 M
SKODA      4B0 399 151 S
SKODA      8E0 399 151 D
VOLKSWAGEN      4B0 151 399 L
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 K
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 L
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 M
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 S
VOLKSWAGEN      8E0 399 151 D

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.