Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2008.04-2015.02) 276km » 43-0051 maxgear
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2008.04-2015.02) 276km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0051 MAXGEAR

43-0051 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MAXGEAR
maxgear 43-0051
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 43-0051
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

A002/MG

numer części:

43-0051

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558564235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0051 MAXGEAR

POMPA PAL. ELEKTRYCZNA VW 3BAR
numery OEM:
VAG      1H0 919 651N

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0051 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0051 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.