Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Ilość zębów | 20 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5907558511703 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0057 MAXGEAR
AUDI | 074 121 004 F | |
AUDI | 074 121 004 V | |
AUDI | 074 121 005 M | |
AUDI | 074 121 005 N | |
AUDI | 074 121 005 P | |
AUDI | 074121004F | |
AUDI | 074121004V | |
AUDI | 074121005M | |
AUDI | 074121005N | |
AUDI | 074121005P | |
AUDI | 076 121 005 A | |
AUDI | 076121005A | |
SEAT | 074 121 004 F | |
SEAT | 074 121 004 V | |
SEAT | 074 121 005 M | |
SEAT | 074 121 005 N | |
SEAT | 074 121 005 P | |
SEAT | 074121004F | |
SEAT | 074121004V | |
SEAT | 074121005M | |
SEAT | 074121005N | |
SEAT | 074121005P | |
SEAT | 076 121 005 A | |
SEAT | 076121005A | |
SKODA | 074 121 004 F | |
SKODA | 074 121 004 V | |
SKODA | 074 121 005 M | |
SKODA | 074 121 005 N | |
SKODA | 074 121 005 P | |
SKODA | 074121004F | |
SKODA | 074121004V | |
SKODA | 074121005M | |
SKODA | 074121005N | |
SKODA | 074121005P | |
SKODA | 076 121 005 A | |
SKODA | 076121005A | |
VOLVO | 271768 | |
VOLVO | 274155 | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 F | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 M | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 P | |
VOLKSWAGEN | 074121004F | |
VOLKSWAGEN | 074121004V | |
VOLKSWAGEN | 074121005M | |
VOLKSWAGEN | 074121005N | |
VOLKSWAGEN | 074121005P | |
VOLKSWAGEN | 076 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 076121005A |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0057 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.