Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0233 maxgear

Pompa wodna 47-0233 MAXGEAR

47-0233 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0233

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-8417

numer części:

47-0233

producent:

MAXGEAR

Materiał wirnika pompy wody Metal
Materiał uszczelnienia Metal
Materiał Odlew aluminiowy
Liczba skrzydeł 6
Ciężar [kg] 0,76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659789846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0233 MAXGEAR

POMPA WODY HYUNDAI I30 1,8/2,0 07-12/ CERATO 04- , SPORTAGE 04-

Pompa wodna 47-0233 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Pompa wodna 47-0233 producenta MAXGEAR

HYUNDAI

2510023001, 2510023002, 2510023003, 2510023010, 2510023011, 2510023022, 2510023511, 2510023513, 2510023530

KIA

2510023011, 2510023022, 2510023530

numery OEM:
HYUNDAI      25100-23001
HYUNDAI      25100-23002
HYUNDAI      25100-23003
HYUNDAI      25100-23010
HYUNDAI      25100-23011
HYUNDAI      25100-23022
HYUNDAI      25100-23511
HYUNDAI      25100-23513
HYUNDAI      25100-23530
KIA      25100-23011
KIA      25100-23022
KIA      25100-23530
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 47-0233 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.