Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5902659789976 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0245 MAXGEAR
AUDI | 06H 121 026 AB | |
AUDI | 06H 121 026 AF | |
AUDI | 06H 121 026 BF | |
AUDI | 06H 121 026 CF | |
AUDI | 06H 121 026 CQ | |
AUDI | 06H 121 026 DD | |
AUDI | 06H121026AB | |
AUDI | 06H121026AF | |
AUDI | 06H121026BF | |
AUDI | 06H121026CF | |
AUDI | 06H121026CQ | |
AUDI | 06H121026DD | |
SEAT | 06H 121 026 AB | |
SEAT | 06H 121 026 AF | |
SEAT | 06H 121 026 BF | |
SEAT | 06H 121 026 CF | |
SEAT | 06H 121 026 CQ | |
SEAT | 06H 121 026 DD | |
SEAT | 06H121026AB | |
SEAT | 06H121026AF | |
SEAT | 06H121026BF | |
SEAT | 06H121026CF | |
SEAT | 06H121026CQ | |
SEAT | 06H121026DD | |
SKODA | 06H 121 026 AB | |
SKODA | 06H 121 026 AF | |
SKODA | 06H 121 026 BF | |
SKODA | 06H 121 026 CF | |
SKODA | 06H 121 026 CQ | |
SKODA | 06H 121 026 DD | |
SKODA | 06H121026AB | |
SKODA | 06H121026AF | |
SKODA | 06H121026BF | |
SKODA | 06H121026CF | |
SKODA | 06H121026CQ | |
SKODA | 06H121026DD | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 AB | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 AF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 BF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 CF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 CQ | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 DD | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AB | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CQ | |
VOLKSWAGEN | 06H121026DD |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0245 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020