Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | Guma |
Materiał | Aluminium |
Ilość zębów | 28 |
Liczba skrzydeł | 6 |
Ciężar [kg] | 1,51 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 5907558579932 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0246 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
04E121600AL, 04E121600BD, 04E121600CB, 04E121600P, 4E121600AL, 4E121600BD, 4E121600CB, 4E121600P
04E121600AL, 04E121600BD, 04E121600CB, 04E121600P, 4E121600AL, 4E121600BD, 4E121600CB, 4E121600P
04E121600AL, 04E121600BD, 04E121600CB, 04E121600P, 4E121600AL, 4E121600BD, 4E121600CB, 4E121600P
04E121600AL, 04E121600BD, 04E121600CB, 4E121600AL, 4E121600BD, 4E121600CB
AUDI | 04E 121 600 AL | |
AUDI | 04E 121 600 BD | |
AUDI | 04E 121 600 CB | |
AUDI | 04E 121 600 P | |
AUDI | 4E 121 600 AL | |
AUDI | 4E 121 600 BD | |
AUDI | 4E 121 600 CB | |
AUDI | 4E 121 600 P | |
SEAT | 04E 121 600 AL | |
SEAT | 04E 121 600 BD | |
SEAT | 04E 121 600 CB | |
SEAT | 04E 121 600 P | |
SEAT | 4E 121 600 AL | |
SEAT | 4E 121 600 BD | |
SEAT | 4E 121 600 CB | |
SEAT | 4E 121 600 P | |
SKODA | 04E 121 600 AL | |
SKODA | 04E 121 600 BD | |
SKODA | 04E 121 600 CB | |
SKODA | 4E 121 600 AL | |
SKODA | 4E 121 600 BD | |
SKODA | 4E 121 600 CB | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AL | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CB | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 P | |
VOLKSWAGEN | 4E 121 600 AL | |
VOLKSWAGEN | 4E 121 600 BD | |
VOLKSWAGEN | 4E 121 600 CB | |
VOLKSWAGEN | 4E 121 600 P |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0246 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.