Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0246 maxgear

Pompa wodna 47-0246 MAXGEAR

47-0246 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0246
248.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5487A

numer części:

47-0246

producent:

MAXGEAR

Materiał wirnika pompy wody Tworzywo sztuczne
Materiał uszczelnienia Guma
Materiał Aluminium
Ilość zębów 28
Liczba skrzydeł 6
Ciężar [kg] 1,51
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5907558579932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0246 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,2TSI/1,4TSI (KPL. Z OBUDOWĽ I TERMOSTATEM)
numery OEM:
AUDI      04E 121 600 AL
AUDI      04E 121 600 BD
AUDI      04E 121 600 CB
AUDI      04E 121 600 P
AUDI      4E 121 600 AL
AUDI      4E 121 600 BD
AUDI      4E 121 600 CB
AUDI      4E 121 600 P
SEAT      04E 121 600 AL
SEAT      04E 121 600 BD
SEAT      04E 121 600 CB
SEAT      04E 121 600 P
SEAT      4E 121 600 AL
SEAT      4E 121 600 BD
SEAT      4E 121 600 CB
SEAT      4E 121 600 P
SKODA      04E 121 600 AL
SKODA      04E 121 600 BD
SKODA      04E 121 600 CB
SKODA      4E 121 600 AL
SKODA      4E 121 600 BD
SKODA      4E 121 600 CB
VOLKSWAGEN      04E 121 600 AL
VOLKSWAGEN      04E 121 600 BD
VOLKSWAGEN      04E 121 600 CB
VOLKSWAGEN      04E 121 600 P
VOLKSWAGEN      4E 121 600 AL
VOLKSWAGEN      4E 121 600 BD
VOLKSWAGEN      4E 121 600 CB
VOLKSWAGEN      4E 121 600 P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 47-0246 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.