Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 470326 maxgear

POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR

470326 POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI MAXGEAR
maxgear 470326
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

470326

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR

POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI

POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

LAMBORGHINI

MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

Numery OE POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 producenta MAXGEAR

AUDI

06H121601G, 06H121601K, 06H121601N

LAMBORGHINI

06H121601N

BENTLEY

06H121601K, 06H121601N

numery OEM:
AUDI      06H 121 601 G
AUDI      06H 121 601 K
AUDI      06H 121 601 N
SEAT      06H 121 601 G
SEAT      06H 121 601 K
SEAT      06H 121 601 N
SKODA      06H 121 601 G
SKODA      06H 121 601 K
SKODA      06H 121 601 N
VOLKSWAGEN      06H 121 601 G
VOLKSWAGEN      06H 121 601 K
VOLKSWAGEN      06H 121 601 N
LAMBORGHINI      06H 121 601 N
BENTLEY      06H 121 601 K
BENTLEY      06H 121 601 N

Zastosowanie POMPA WODY VW CYRKULACJI CIECZY 2,0TFSI/2,8FSI/3,0TDI 470326 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.