Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0077 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0077 MAXGEAR

48-0077 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0077
396.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2101

numer części:

48-0077

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych Holborn Eaton
Ograniczenia producenta Hub Height 88.5mm
Ciśnienie [bar] 90
Ciężar netto [kg] 1,7
nr EAN 5907558598414

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0077 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD MONDEO 00-07 95BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0077 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0077 producenta MAXGEAR

FORD

1357629, 3C113A674AA, XS713A674BA, XS713A674BD, XS713A674BE, XS713A674BF, XS713A674BG

numery OEM:
FORD      1357629
FORD      3C11-3A674-AA
FORD      XS71-3A674-BA
FORD      XS71-3A674-BD
FORD      XS71-3A674-BE
FORD      XS71-3A674-BF
FORD      XS71-3A674-BG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0077 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.