Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0172 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0172 MAXGEAR

48-0172 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0172
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2188

numer części:

48-0172

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta KAYABA
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5902659795595

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0172 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. AUDI A4 B6/B7

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0172 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0172 producenta MAXGEAR

AUDI

8E0145153, 8E0145153H

numery OEM:
AUDI      8E0 145 153
AUDI      8E0 145 153 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0172 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.