Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Wał napędowy | bez pierścienia ABS |
Długość [mm] | 32 |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 94 |
nr EAN | 5907558501629 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0221 MAXGEAR
AUDI | 113 598 101 | |
AUDI | 171 498 103 C | |
AUDI | 171 498 103 CX | |
AUDI | 321 498 103 | |
AUDI | 321 498 103 A | |
AUDI | 321 498 103 X | |
AUDI | 321 498 350 X | |
AUDI | JZW 498 350 AX | |
AUDI | ZBC 407 331 | |
SEAT | 113 598 101 | |
SEAT | 171 498 103 C | |
SEAT | 171 498 103 CX | |
SEAT | 321 498 103 | |
SEAT | 321 498 103 A | |
SEAT | 321 498 103 X | |
SEAT | 321 498 350 X | |
SEAT | JZW 498 350 AX | |
SEAT | ZBC 407 331 | |
SKODA | 113 598 101 | |
SKODA | 171 498 103 C | |
SKODA | 171 498 103 CX | |
SKODA | 321 498 103 | |
SKODA | 321 498 103 A | |
SKODA | 321 498 103 X | |
SKODA | 321 498 350 X | |
SKODA | JZW 498 350 AX | |
SKODA | ZBC 407 331 | |
VOLKSWAGEN | 113 598 101 | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 C | |
VOLKSWAGEN | 171 498 103 CX | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 A | |
VOLKSWAGEN | 321 498 103 X | |
VOLKSWAGEN | 321 498 350 X | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 350 AX | |
VOLKSWAGEN | ZBC 407 331 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0221 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0221 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.